Plane Courier - my mobile game on Android / Windows Phone

  • Auteur de la discussion Ancymon Lab
  • Date de début
A

Ancymon Lab

Membre
Inscrit
3 Décembre 2017
Messages
1
Points
0
  • #1
Hey PhonAndroid community :)


Please forgive me but I do not speak French. I released a simple, arcade mobile game and now it is available on Android and Windows Phone.

bH6F56v.gif



Just control the plane, avoid enemies and drop the load to target, it is that simple... But are you sure ? Slow down time, activate twisted, psychedelic bonuses which have never been yet, compete with players around the world and just have fun ! Accept the challenge and play for FREE !

Official game trailer:
S'il vous plaît, Connexion ou S'inscrire pour voir le contenu ou les urls !



Get it on Google Play (Android):
Get it on Windows Store (Windows 10 Mobile / Windows Phone):
S'il vous plaît, Connexion ou S'inscrire pour voir le contenu ou les urls !



I really would like to hear any feedback from you :) If you like it, please give us 5 stars and leave some comment on Google Play :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey communauté PhonAndroid :)

S'il vous plaît pardonnez-moi mais je ne parle pas français. J'ai sorti un simple jeu mobile d'arcade et maintenant il est disponible sur Android et Windows Phone.

bH6F56v.gif


Il suffit de contrôler l'avion, d'éviter les ennemis et de laisser tomber la charge à la cible, c'est aussi simple ... Mais êtes-vous sûr? Ralentissez le temps, activez des bonus psychédéliques tordus qui n'ont jamais existé, affrontez des joueurs du monde entier et amusez-vous! Acceptez le défi et jouez GRATUITEMENT!

Official game trailer:
S'il vous plaît, Connexion ou S'inscrire pour voir le contenu ou les urls !



Get it on Google Play (Android):
Get it on Windows Store (Windows 10 Mobile / Windows Phone):
S'il vous plaît, Connexion ou S'inscrire pour voir le contenu ou les urls !



Je voudrais vraiment avoir des commentaires de votre part :) Si vous l'aimez, s'il vous plaît nous donner 5 étoiles et laisser un commentaire sur Google Play :)
 
M

Membre supprimé 438334

  • #2
Bonjour et merci pour le partage

J'ai traduit ton sujet en francais . Je te demande de faire un effort la prochaine fois ( si prochaine fois il y a ) de traduire pour le forum , ici c'est un forum francophone . Google traduction t'aidera

Cordialement

~~~~~~~~~

Hello and thank you for sharing

I translated your subject into French. I ask you to make an effort next time (if next time there is) to translate for the forum, here it is a francophone forum. Google translation will help you

cordially
 
U

Urasnut

Membre
Inscrit
16 Décembre 2017
Messages
1
Points
0
  • #3
I've played It's so fun, I like it a lot. It's very entertaining.
 
Haut Bas